EESYA

AARIZ

Thursday, July 29, 2010

Sleeping Beauty?


Ada budak nih... Hari ni tetiba boleh lak takmo bangun tido..
Tatau aaa semalam tido kul baper sebab mama dia dah tido awal lagi.. Hehe..
Penat posa laa katakan..

Alih2 hari ni, Eesya lak takmo bangun..
Dah kejut banyak kali.. Gomol sana sini...
Boleh buat derkkk jer tido lagi..
Dukung bagi duduk masa mama nak siap2 pegi opis pun, dia leh bantai lena lagi.. Haihhh...
Last2 terpaksa laa mama dia dukung..
Rumah dah laa atas awan.. Jenuh laa nak dukung budak 13kg nih..
Nasib laa tetiba baru ternampak stroller dia yang dah lama bertapuk kat tepi pintu.. Hahaha..
Terus buh dia dlm stroller.. Dan tolak jer keluar..


Lena diulit mimpi dalam stroller.. Umpan dengan toys pun buat tatau jer.. Ngantuk giler tak hengat aa nih?


Abih tu, dalam lif, boleh lak mata pejam.. Duk senyum2...
Aik? Budak ni memainkan aku ke? Dia buat2 tido ke?

Tapi bila dukung masuk kereta, siap dengar bunyi dengkur lagi..
Haishhh.. Tido lagi laaa...
Sampai dah sampai umah maktok pun takmo bangun..
Aiyakkk..

My Sleeping Beauty...

What happened to my 7.30am-auto-wake-up-girl?
Not auto anymore?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails