Tuesday, July 27, 2010

Banner Blogspot aku...


Tatau aa korang perasan ke tak... Aku tukar banner atas ni..
Saja gedik buh gambar sendiri... Hahaha..
Kalau tak letak gambar kat blog sendiri, owner blog mana lagi nak letak gambar haku kan...
Kena aa buh sendiri.. Hahahaha..

Ni gambar masa pi bukak posa kat EQ tahun sudah.. Pasaipa suka gambar ni?
Sebab budak Eesya tu telah membuatkan aku nampak cam kanak-kanak riang.. Hahaha..
*Kedekut.. Orang nak aiskrim skek pun tak bagi...*

So, hari tu..
Asalnya nak minta tolong Encik Syam resize kan gambar ni sebab nak buat banner atas ni kan..
Tapi Encik Syam dengan baik hati, rela hati telah mengedit gambar aku sekali..
Agaknya dia rimas kot tengok gambar aku yg sememeh itu..
Hahahaha...


Yang tak edit...


Ni yang edit... Nampak lawa skek kan? Macam pakai Fair & Lovely.. Hahahaha *Perasan*

Encik Syam ni photographer tersohor kat opis aku nih...
Ni blog dia..
So sapa2 kalau nak mintak tolong dia edit gambar banner, boleh laaa..
Hahahaha..
Tapi bukan edit gambar banner jer dia buat.. Semua2 pun dia buat..
Amik gambar orang kawin, tunang, anak orang, bini orang, nenek orang.. Semua2 laaa.. :p

Sekian, mekasih..

p/s: Syam, nanti aku kasik gambar Eesya untuk edit buat banner ganti yang ni eh.. Hahaha..
TQ very the much..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails