EESYA

AARIZ

Sunday, August 15, 2010

Gigi Rosak?? ADA!!!!~

Korang nengok laaa gigi Budak Eesya nih... DAH ROSAK!!~



Huwaaaaaa... Aku sangat tension... Dia nih dah aaa memilih kalau nak gosok gigi.. Dengan maktok kalau ngamuk takmo gosok.. Kalau dengan mama, abah, umi dia.. Boleh pulak ok jer kalau suh gosok gigi.. Abihnya, dah majoriti memang time mandi dengan maktok, pastu duk takmo gosok gigi.. Ini laa padahnya...

Nak kata selalu bagi makan gula-gula, memang takde aaa.. Yang aku perasan, sejak dua menjak ni memang suka minum MILO... Tak kire aa kat kedai makan ke, atau yang kotak tu... Tapi memang aku hadkan aaa.. Kalau yang kotak kecik tu, aku minum dulu separuh.. So selang sehari baru bagi sebab takut sembelit..

So sekarang memang kena paksa jer gosok gigi... Satgi RONGAK baru tau.. Jatuh aaa saham anak dara aku camni... Hukhuk...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails