EESYA

AARIZ

Monday, August 9, 2010

Entry sebelum Puasa..


Haruslah menayang segala makanan.. Hahaha..
Bagi mengelakkan esok orang terliur ke apa, so aku buh siap2 hari ni...

Ni semua santapan kegemaran kalau pi KL..

1) Satay Haji Samuri...
Ni wajib makan.. Kalau pergi rumah Kak Ani, mesti makan.. Kalau tak makan, nanti sakit2 kepala, sakit otak.. Hahahaha...


SODAP!

2) Ini laaa Bread Pudding yang selalu terngiang-ngiang kat deria rasa haku..
Tatau aa apsal.. Orang lain mungkin rasa biasa saja, tapi aku sangat suka..
Suka hati aku laa nak suka kan?
:p


Bread Pudding One World...

Itu saja... Di bawah adalah budak Eesya mengucapkan

"Selamat makan hari ini.. Esok dah nak puasa... Selamat RAMADHAN u ollssss..."

Yang mana satu nak ngap dulu?



3 comments:

  1. nnt puasa ni sakan la masing2 pakat buh gmbr mknan kt blog. jgn aku tergugat sudah hihi. slamat berpuasa mash!

    ReplyDelete
  2. hahaha... aku tak sanggup nak buh makanan kalau aku tengah posa... kalau memalam ke, ataupun aku cuti, mungkin.. kakakaka

    selamat berpuasa juga!~

    ReplyDelete
  3. Selamat berpuasa mash sekeluarga!....bestnya sate samuri....kuah dia tu yg lazat sgt..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails