EESYA

AARIZ

Friday, April 16, 2010

Injured...

Pesanan awal penaja... abaikan hidung selesema budak eesya... hehe..

Balik dari keje 2 hari sudah, yg mana mama masih duk penin pala, batuk2, sakit dada etc, tiba2 masuk bilik, tgk maktok tgh lap mulut eesya dgn tisu.. berdarah2.. adeh ler anak mama... dia main lompat2 atas sofa bed, pastu terantuk kat sofa bed tu.. dah tergigit bibir.. injured ler plak...


dah muncung dah mulut anak mama.. merah menyala..


gambar closed up..bengkak dah bibir atas.. dgn bibir bawah...

mama buh gel gamat jer nak kasik baik.. pastu eesya dah tak berani dah melompat sana sini.. tapi rasanya sekejap jer tu.. kang dia lupa kesakitan itu, mula nak climb sana sini.. lompat dari satu sofa ke satu sofa..

so baby, careful next time ok.. belajar dari pengalaman k..


elok2 cute camni, kan dah injured.. haihhhhhhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails