EESYA

AARIZ

Friday, October 7, 2011

Eesya's new PET - EGGIE!

Apakah EGGIE?

Kucing??

No!

Turtle??

No!

Hamster??

Lagi laaa NO NO NO...


 

EGGIE adalah seperti namanya juga...




TADAAAAAAAAAAAAAAA!!!~


EGGIE!!


Boleh korang bayangkan sebutir telur rebus pun boleh jadik pet?

Pastu siap ada nama pulak tu..

Suka2 hati dia jer... 

Duk bawak laa merata-rata telur rebus yang org bagi masa kenduri kawin tu..
Siap duk sembang2 dengan muka penuh perasaan..

Pastu satgi kiss laa.. Hug laa...

Pastu satgi duk kata "This is my new pet! EGGIE!"

Adoi.... Camne telur rebus pun boleh ada nama?

Sungguh laa mama musykil Eesya ooi!!~


P/S : Si EGGIE dah kena buang.. Hahahahaha

5 comments:

  1. Hehe.. sangat kelakar la Eesya nie..

    ReplyDelete
  2. hhahaa.....eggie and eesya..good combination..
    mash nti dh de new baby kena tkr url la..xleh mamaeesya dah....jd mamaeesyaanddot3.blogspot.com hee

    ReplyDelete
  3. heheh.. adoiyaii.. apa laa yang di duk bayangkan telur rebus tu.. dah macam imaginary pet dah

    ReplyDelete
  4. Mama bubuh la mata mulut semua kt Eggie tu. Nnt la syok la dia. Mama pun xyah bli barbie doll ke bagai. Telur murah apa haha

    ReplyDelete
  5. diyana ~ dia mmg clown kat umah.. hahaha

    intan ~ hahaha.. tu laa.. hari tu baru duk cakap dgn joi.. nak tukar jadi apa ntah...

    rizal ~ imagination dia mmg pepelik skek...

    ina ~ haha... aku takut kang dia tinggal dlm kete, pastu busuk kete jer... jenuh...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails