EESYA

AARIZ

Sunday, June 13, 2010

Maira n Eesya.. Setahun yang lalu...

Cepat jer masa berlalu.. duk belek2 gambar, jumpa persamaan gambar budak berdua ni dalam gambar lama dan gambar baru..


Ni gambar budak berdua ni masa bulan Julai 2009 kat rumah kakak aku kat Bandar Seri Putra tu.. masa ni kontena kak ani dari UK sampai.. so kitorang beramai-ramai pergi untuk proses pengagihan harta pusaka.. hahahaha...


Eesya masa ni rambut pun sangat sikit lagi.. hehe.. maira tu dah pandai posing kemain dah...


Ni pulak gambar Jun 2010.. bebaru ni kitorang pegi KL lagi sbb ada kenduri.. so kat sofa yang sama mereka bergambar.. eesya baru bangun tido.. mamai2 lagi mama paksa suh senyum.. hahaha..


Buruknya senyum camtu eesya oi...hahahaha


Camni laa rupa senyuman buat-buat oleh budak mamai nih...kekekeke


Eesya nih hari2 sebut nama kakak la... sayang sangat kat kakak la dia tu... yer ler.. itu jer sepupu yang dia ada belah aku nih... so sangatlah idola kakak la dia tu.. kakak la buat apa pun semua nak tiru...


Kakak la dah malas nak tangkap gambar.. eesya buat dono jer dah.. hehe


Dah laaa tu mama!! asik2 tangkap gambar jer..

Hehehe.. daaa~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails