Friday, January 28, 2011

Rasa cam lama tak update blog.. padahal baru seminggu...

Hehe... nothing much sebenarnya nak update pun... Yang sedar, memang bz giler tahap gaban during office hours.. Lepas satu, satu benda nak settlekan.. Sampai siap ada To-Do List takut ada yang tertinggal...

Tapi bila pikir-pikir, kerja ni mmgg laa best kan.. Sebab banyak kawan, pastu ada duit sendiri... Tapi berbaloi ke kita punya stress, pengorbanan tu semua? Sebabnya, bila tengok orang yang bersungguh-sungguh keje, tapi bukan laaa dapat apa sangat pun... Kerja laaa teruk macam mana pun, mesti ada orang duk kata "Dia bukan ada kerja sangat pun.." atau pun "Dia tu buat2 bz jer tu..".. Ni bukan laa orang kata kat aku (aku tatau pun kalau ada org ngata kat aku.. hahaha) tapi ni tengok di sekeliling yang mana duk dengar Si A kata kat Si B.. Bagi aku, Si B tu mmg banyak keje... So aku cam terpikir laaa kan.. Mulut orang ni sentiasa akan berkata kat kita walau macam mana pun kita nih..

So kesimpulan yang dibuat, adalah ABAIKANNNNN JERRR... Kita buat apa yang kita tahu kita kena buat... Dan dah jadi tugas kita... Lantak ler orang lain nak kata apa ke... Tak acknowledge contribution kita ke kan... Janji Allah tau kita dah laksanakan amanah kita..

*Mode kerja di hari Sabtu... Hahaha



Kecik2 dah tension kan... Dah besar lagi laaaaaaaa bertambah tension..

*pic googled

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails