EESYA

AARIZ

Thursday, January 13, 2011

Mohammadddddd... Paiiiijoiiiii...~~

Maktok bagi 3 gelas kecik air zam zam untuk Mama, Abah dan Eesya..

Mama : Eesya.. Mula2 baca Bismillah dulu sebelum minum.. Baca macam mana?

Eesya : Bismillahhirahmanirrahim... --> dengan pelat dia..

Mama : Ok.. pastu selawat pulak.. Allahumma..

Eesya : Bariklana...

Mama, Umi : Hahahahahahaha... *gelak nak golek2*

Eesya : *muka blur.. salah ke aku baca doa makan? apsal depa ni duk bantai gelak?*

Mama : Ok2.. Sambung2..

Eesya : fimarazaktanawaqinaazabannarrrr..

Mama : Hahaha.. Tu doa makan.. Ok.. Pandai.. Selawat pulak umi.. ( Mama punya duk gelak sampai tak bleh nak ajar dah.. Pass kat umi pulak..)

Umi : Eesya ikut OK..Allahummasolliala Saidina Muhammad..

Eesya : Paijoiiiiiii...

Wahahahaha... Dia sambung nama abah dia laaaa pulak ... Mohammad.... Faizol... Adehhh.. Tak larat gelak dah malam ni... Dah laaa buat muka konfiden jer sambung.. Hahahaha

*Pastu betulkan dah... Satgi duk buat ajaran sesat pulak.. Hahaha

3 comments:

  1. hahha....gelak jugakkk ni...aduih eesya eesya awat la best sangat eesya ni...makcik kidnap satgi baru tau......mash masa ngandung suka buat lawak ni...eesya suka menghiburkan tu

    ReplyDelete
  2. hahahaha... penat gelak smalam norlin... mmg cam nak pecah rumah rasa... dia slumber jer muka seposen duk blur pasaipa depa ni duk gelak sakan.. abah dia pun gelak giler..

    masa pregnant dulu mmg happy jer kot... org lain sedih pun kami tak sedih.. org lain buat lawak skek, kami gelak lebih2.. tatau pasaipa.. hormon kot..

    ReplyDelete
  3. haha..nih yg lawak eesya paling best!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails