EESYA

AARIZ

Friday, May 15, 2009

sementara anak aku tgk tv...

aku pun ngupdate blog..tapi malas nak tulis sbb kejap jer budak tu ralit..aku upload gambo dak kecik ni jer ler yer petang ni...gambo yg masih dlm simpanan belum diblogkan sepanjang gi UK hari tu...tapi ni version semua eesya sorang2 jer..takde model sudi jadik sasaran photographer auto amatur cam aku ni..hahaha

budak eesya buat perangai tetengah jalan...

sahaja aku sujud syukur... :p

nice day...

mmm..what is this?

jumpa duit tengah jalan..

boleh shopping?

other day....tgk bebird...

busukkkk!!!

dah sampai kl...jumpa kakak maiya...we're hip hoppers...not grasshoppers..haha

nak balik penang dah...bila nak buang rantai ni? i'm travelling with an infant..leh masuk dulu..hehe

penyejuk hati bonda..

luasnya dahi anak haku..hahaha

mengintai dari tirai kamar...hik2..

daaa!!~

1 comment:

Related Posts with Thumbnails