Monday, May 25, 2009

Ambik...

Smalam melepak jap kat umah mak...mak tgh citer INTAN yang tak abih2 lagi citer yg keberapa ratus episod ntah..tetibe ada satu babak...Intan masuk umah...sambil cuba menyembunyikan kesan lebam kat mulut akibat buatan along yang nak kutip hutang bapaknya...Intan nak sembunyikan lebam tu dari hubby dia, Rado nampak..tetibe Rado perasan...dan tanya apa kene dgn mulut Intan..Intan pun jawab dia jatuh tadi...pastu Rado pun kata.."Duduk tan...aku ambilkan ais...duduk ya.." sambil memimpin Intan untuk duduk di sofa...

Berikut adalah dialog aku dan encik hubby aku masa tgk babak tu..

Aku : Tgk bang..Intan lebam Rado ambikkkan ais untuk dia...Lutut org lebam jatuh kat toilet...takde sapa ambikkan ais pun...

Laki aku : Abang ambikkan ape....

Aku : Abang amikkan ape?

Laki aku : Ambik tau... haha

Aku : cisss...

Encik pejoi mmg begitu...huhhh...

subjek dlm cerita ini sedang tidur sbb bosan tunggu kete servis lama sangat...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails