EESYA

AARIZ

Sunday, April 24, 2011

Handbag Coach vs iPad2??

*Entry khas untuk Encik Pejoi... :p


Ada ka logik suh pilih antara 2 nih?

Hahahahaa...

Orang tatau aa orang lain...

Tapi kalau org, jangan kata handbag Coach, abg nak kasik gelang tangan emas 916 pun, org pilih iPad2 lagi...

Atau iPhone5..

Atau apa laaa... Asalkan iPad2... Hahahaha...

Kasik laaa pilihan logik skek... Ni tak mencabar langsung...

Awal2 dah tau jawapan orang akan pilih mana laaa yang... :p


8 comments:

  1. weh bersyukur sikit pakai ip4! haha
    bdw hg dh jailbreak blum ip4 ko?
    aku dah jb dah heheh

    ReplyDelete
  2. belum... jailbreak kat mana? hahaha... tell me tell me yeay!~ :p

    ReplyDelete
  3. heh...mmg clear cut la mash...tak mencabar minda :p anyway, tahniah mash!! selamat bergumbira bersama gadget baru mu

    ReplyDelete
  4. hahahaha... kan kan? kot laa kata ipad2 dgn mac pro ke...

    atau handbag coach ke prada ke apa yg sewaktu dengannya... ini kategori pun dah lain sangat... hahaha

    ReplyDelete
  5. klu pejol kata ipad ka ?? tido dgn abg ka? mcabar jugak eh....9 -k.wanie-

    ReplyDelete
  6. hahahahaha... kak wanie gelong...

    ReplyDelete
  7. hahaha..memang tak mencabar tul.kalau amin takyah tanya, dah tau jawapan bini dia. kehkeh

    ReplyDelete
  8. Hahahaha... Sebab tu dia tak tanya kot... :p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails