EESYA

AARIZ

Friday, May 22, 2009

Gambar di Sebalik Tabir..haha

Hari ni baru sempat curik gambar dari kamera ayah aku...hehe..memandangkan bawak 2 kamera hari tu masa pegi UK, so ini adalah version di sebalik tabir...

Budak eesya yg dikurung dalam kereta sebaik saja sampai kat tpt amik kete sewa...mana taknya..org sibuk nak pikir nak sumbat barang dlm kete..dia sama sebuk nak main tarik beg laa..pegang tayar kete..korek sana..korek sini..haa..kan dah kene duk kat dalam sorang2...haha

sesi menyumbat barang ke dalam kete sewa yg kononnya 7 seater...tapi tpt beg kecik nak mampus..hahaha..nampak beg pink kalerful tu? tu bag kakak aku...nak tau bende dlm tu? dining set..giler complete..siap ngan spoon, fork, pinggan, cawan, alas meja, lapik makanan, siap ada gelas wain ok...hahaha...camni punya beg pun ada eh..aku baru tau...

budak aleesya yg bertukar menjadi otomennnnnnnn!!!

menuju puncakkk..gemilanggg cahayaaaa...penat weh jaga dak kecik ni sementara tunggu ketapi laju bawah tanah tu...anak aku lagi laju..hahaha...sangatlah penat..naik turun tangga..nak terpa sana sini..

camerawoman amatur in action...cam artis lak anak aku ada paparazi duk ikut ke hulu ke hilir...

ni aaa yg gambar dia yg cam tgh sujud syukur tu...payah gak nak ambik gambar budak kecik ni benonye...dah aa duduk tak diam...suka hati mak bapak dia jer (eh..aku ler tu kan..ngan encik pejoi..hahaha) ke sana ke mari...

sekian...dari balik tabir bilik berita..hik2...

p/s: malam ni nak pegi deting ngan encik pejoi..tinggai dak eesya..haha..soka2..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails