Monday, May 4, 2009

ok...ok..saya ngaku...

pengakuan ikhlas..saya mmg pemalas...haha..sorry ler kawan2 yg tanya apsal tak update blog..
saya mmg malas sbb dah update kat facebook...
so sesapa yg takde facebook, sorry ler yer..
ni saya update ler ni...

basicly, apa yg kitorang buat sepanjang kat cardiff adalah....
keluar..pegi shopping..kat bridgend..2 kali..haha..
tak pun jalan2 gi town dia..shopping kat town cardiff pun best lagi aku rasa dari oxford street..
sbb bende yg sama cam gap tu, murah lagi kat cardiff..
kat bridgend mesti ler lagi murah kan..hehe..
kat bridgend ti banyak kedai2 yg direct dari factory..so sudah tentu ler lagi murah..
kat sini ler pun aku membeli gap, clarks, mark & spencer, lee cooper, levis, apa2 brand ntah lagi..
kire murah banyak aa dari malaysia..


kat bridgend...

penat...tudung herot petot..stroller dah jadik troli..hehe..

makan2 pas shopping kat bridgend...makan pun bawak bekal..kakak aku pandai buat sushi..sedapp...hahaha..

pastu selain dari shopping jer keje...tourist guide tak berbayar kitorang tu bawak aa pegi ke pasar pun ada..shopping complex pun ada..tesco..asda..mothercare...argos..range..kedai mainan..kire hari2 ada jer ler aktivitinya.. paling2 pun, pegi roath park ler.. apa garden ler..tgk bunga..tu mak aku punya minat ler..huahua..

tourist guide tengah membeli ikan kat pasar..

budak eesya yg ngamuk nak belon kat shopping complex..sabo jer..dapat2 terus sengih2..

ni kat town cardiff..

ni kat roath park..budak banyak akai ni duk pikir camne nak cabut bunga..

mama kat roath park..

eesya dan maktok yg giler bunga..

ok ler..pasni saya update gambar pegi...castle apa eh? aku ni betul ler short term memory..
nanti ler saya tanya kakak saya balik castle tu nama apa..bukan yg kat london lagi..
kat wales ni lagi..hmmm...

1 comment:

Related Posts with Thumbnails