Sunday, June 28, 2009

Muhammad Rayyan...anak cik puan mai...

Jumaat lepas, 26 Jun, kan saya nak gi jemput kakak saya yg balik dari cardiff kat klia on 27th tu..so kami ni beramai2 ler pegi ke kl pepagi hari jumaat tu..pegi awal sehari tu sbb nak kene bersihkan rumah yg dah 6 bulan takde org duduk..ntah apa yg duduk selama 6 bulan tu pun tak tau aaa..hehe..

pastu, on the way masa sampai kat tapah, saya cam dilambai-lambai nak pegi tgk mai, roomate saya dulu masa kat usm..dia bersalin on 18th june..dpt baby boy..mai ni duk kat setapak..saya yg buta arah tambah2 kat kl, duk menghasut ler hubby saya nak pegi umah mai..lepas berjaya hasut abah eesya, kene ler hasut maktok eesya lak..hehe..nasib baik semua approve memandangkan ada makcik garmin..kalau takde makcik garmin tu, mmg takdenya aku gi tgk ko mai..semua buta arah nak masuk kl..tau2 kuar exit putra mahkota bleh aa..hahaha..


ni anak puan maizani hussein..muhammad rayyan..sangat cute..baik jer..duduk diam, pandang atas, kiri, kanan..mesti tgh blur..apsal dulu ada air untuk aku swimming2..skrg ni kat mana lak? hehe..

ni laa puan mai...kitorang dulu agak merepek..naik motor comel bawak baju untuk hantar kat dobi bersama2..pastu melelong2 sbb baju banyak sangat..haha..pastu jerit2 kat driver bas yg suka2 hati tak bagi signal..padahal ada hon yg kuat giler bunyi tak reti nak hon..hahaha..aku pandai hon budak2 yg tgh jalan kaki balik dari kelas jer..suka nengok diorang melatah..kakakaka..

jadik mak budak dah pun ko mai...lama giler dak jumpa budak mai ni..eh..silap..mak budak mai ni..hehehe..akhirnya ketemu jua...muahhh muahhhh..

last...budak eesya yg tak menang tangan aku nak control..suka2 dia jer nak cepuk rayyan..satgi pegang kaki, satgi nak kiss muka...penat..sorry aa mai..dak eesya ni kalau jumpa baby mmg gitu..tu yg aku tak nak kasik adik lagi tu...wahahahaha...

tengok...muka naughty giler...ada ler plan dalam kepala dia tu...hishhh...

5 comments:

  1. Rayyan lagik. 3 dh Rayyan aku jumpe, hihi. Nway, anak mai comel same cam mai, hihik. Jadik mak budok dh. Dulu duk dpn bilik aku, gaduh sokmo, hehe.

    ReplyDelete
  2. a'a..aku pun dah 3 rayyan gak jumpe..hehe..itu ler..kalau ingatkan zaman dulu2, cam kelakar jer sorang2 dah jadik mak budak..apa laa malang anak2 dpt mak2 cam aku ngan mai (kalau aku dan mai yg sama cam dulu ler kan...)hahaha..

    ReplyDelete
  3. tambah jek lah satu lagi. cukup kan sebelas. lagi sepuluh jek kan?

    ReplyDelete
  4. uih..eesya dh ade rantai..mcm anak dara dh..tp she..hati2..takut kene ragut..kesian kat budak..kalau boleh elakkan bg eesya pakai rantai..

    ReplyDelete
  5. bias ~ tambah lagi satu jadik dua belas laaa...baru leh buat team bola lawan ngan MU..haha

    neeza ~ a'a..dah bagi pakai rantai lama dah..tapi keluar rumah sorokkan dlm baju..hehe..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails