EESYA

AARIZ

Monday, June 15, 2009

Aleesya Amani dan Puteri Athirah Damia..

Lama tak update..takde masa a.k.a bz cam ape jer.. ni baru ada peluang nak sambung citer masa pegi ipoh tu..kan ada citer pegi melawat sedare mare...salah satunya adalah pegi umah opah encik pejoi ler...masa sampai umah opah a.k.a nyang si eesya ni, ramai org dah..termasuk family encik pejoi dan cousin2 beliau..

Eesya dan Athirah..blakang tu ibu athirah...kak syida..

Athirah ni kirenye...kalau org utara panggil..2 pupu eesya ler..maksudnya camni...encik pejoi dan bapa athirah ni sepupu...jadiknya anak2 mereka adalah 2 pupu..kalau esok anak2 eesya ngan athirah ni, kire 3 pupu ler...camtu ler kaedahnya..


Athirah nak kiss eesya..eesya memalu lak..hihi..

Eesya dan Athirah ni beza seminggu jer..Athirah lahir 16 Jan 2008..Eesya lak keluar seminggu pas tu...23 Jan 2008..meriah nyang diorang ni...satu tahun tambah cicit sampai 4 org..tapi semuanya pompuan..hehe..

Eesya dan pak ngahnya...manja kan main budak ni skrg...ngan sesapa pun asyik nak duk atas riba jer...

Tak sempat tangkap gambar masa dua-dua kanak2 ini bermain bola sepak di halaman umah nyang mereka...kan main lagi si Athirah ni..pandai main bola sepak..terer lak tu..lari2 terus sepak bola...eesya lak terkedek2 kejar..sbb kitorang mmg tak pernah ajar dia main bola sepak pun..hahaha.. yg dia tau.."ball!! gol!!".. jerit pandai laaa...kakakaka...

pas singgah umah joi ni, singgah lak umah mak abg ipar aku..kawasan semua dekat2 jer..so terpaksa ler melawat kawasan cam adun..hahaha..esok tu baru pegi kenduri kawin classmate aku tu..nanti aku letak gambar dak2 kelas aku yg pegi tu..semuanya dah besar2 dan matang2 dan lawa2 dan hensem2 belaka..hehehe..


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails