Wednesday, June 24, 2009

Father's day Hari tu...

Baru perasan kak awin update dah blog mengenai cupcakes yg saya tempah untuk surprisekan encik pejoi.. memandangkan gambar yg encik pejoi tangkap tak berapa clear sbb guna blackberry jer, so saya ciluk dari blog kak awin untuk upload dlm ni...time kaseh yer kak..utk the cuppies dan jugak susah payah gi hantar buat surprise dan gambar yg saya ciluk ni.. hehe..

sebenarnya, hari jumaat tu saya baru teringat yg lagi 2 hari tu father's day..tahun sudah mmg saya tak buat apa2 surprise ke, celebrate ke father's day ni..sbb masa tu tgh wengg dgn eesya yg masih kecik..tahun ni tetibe rasa kalau buat surprise kat encik pejoi pun best gak ni..hehe..

so saya pun google ler cupcakes yg boleh delivery ke kulim since encik pejoi akan keje hari ahad tu..then dapat ler blog kak awin ni..saya tgk ok gak...cantik2 cupcakes kak awin ni...so i just try give a call and tanya pasal cupcakes kat kak awin..kak awin pun ok jer walaupun saya mintak kalau boleh nak delivery sabtu malam ahad..since encik pejoi keje malam..so pukul 12 tgh malam dia akan berjaga ler father's day tu..hehe..

saya mintak nak ada logo chelsea..itu yg saya tahu encik pejoi suka..selain kereta dan komputer..pastu baru teringat trademark dia dan kawan2 suka sangat duk sebut owning..ni kes main dota ler ni..so saya mintak kak awin includekan semua kat situ..

so, ni ler hasil tangan kak awin...tadaaaaaaaaaaaaaaaa~


cupcakes for encik pejoi...

yang kelakarnya, encik pejoi ni leh lak ingat org tepon dia cakap hantar ada parcel tu kelentong..sbb dia ingat parcel apa memalam ni..so dia syak org tu nak cari gaduh ke bawak geng ke hantar bom ke kat dia..ntah hapa2 sungguh lakiku ini...macam laaa awak tu osama laden ke ape..hahaha..siap bawak escort tu pegi amik cupcakes kat pak guard..kelakar sungguh...


chelsea chelsea....tq kak awin..cantik akak buat..

happy father's day yer encik pejoi...menjadi sungguh surprise saya kan? :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails