EESYA

AARIZ

Sunday, June 21, 2009

esok..23hb june...

Kenapa dengan esok 23 june? .................................................



4 tahun dahulu...23 june..kakak dan abg ipar saya kat klia..berangkat ke cardiff..abg ipar saya sambung blaja...masa ni dikelilingi oleh kanak2 ribena yg masih kecil2 dan cute2..skrg ni rasanya semuanya dah besar2, dah jadi anak2 teruna, anak2 dara..hehe..
kakak saya tgh dukung maira...masa ni maira 4 bulan...small..n debab..hehe..mak saya muka sedih sbb anak sulung kesayangan beliau nak pegi merantau...hehehe...jangan mare mak... :p

kan? kecik lagi maiya ni masa ni...

dalam masa 4 tahun...

poooooooofffffffffffff...

sudah menjadi anak dara yang comel...yang pandai cakap dan bergaya...hehehe..tak cayer?

dah pandai cucuk2 bintang dah pun...hahaha...(pics disonglap dari my sis in law friendster..hehe..tq kak ida..)

see how much u missed kak ani??

dari tiada wujudnya kewujudan eesya, sampai dah jadik camni...dah pandai mengenal duit pun..hehe..

n guess what? 23 june gak...eesya dah bertukar menjadi budak 17 bulan..waaaaaaaa..hebat tul masa berlalu..setahun 5 bulan dah budak ni...tak sangke aku ni mampu membesarkan seorang budak sampai 17 bulan..hahaha...luv u eesya...

2 comments:

  1. haih, beso dah abani ye kak.kejap ye kan.baru je rasa cam ade org tu nak teberanak time 7 bulan.hahaha

    ReplyDelete
  2. haha...tetibe mengimbas kisah silam lak eh..aku lak duk teringat org tu tanya.."kak, broxton hicks tu rasa camne?" hahaha..tetibe dah nak masuk 2 dah anak dia..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails