EESYA

AARIZ

Sunday, September 12, 2010

My Raya..



Raya kali nih.. Meriah giler tak tentu hala... Rumah maktok diserang sampai habis semua makanan licin licau.. Parking tak cukup cam rumah kenduri kawin.. Hahaha..

4 orang wanita (wanita ke?) iaitu anak-anak perempuan dan menantu perempuan Puan Patimah rasa cam nak pitam asyik isi kuih, angkat air, hidang bla bla bla..
Puan Patimah lagi laaa.. Rasanya mau nak kena hantar pegi Jerejak untuk dapatkan khidmat massage kat spa ala-ala Bali gitu.. Hahaha..

Bayangkan manusia yang ramai sampai takde tempat nak lalu.. Pastu budak 2 orang nih, si Maira dan Eesya pun sampai naik rimas.. Last-last lari masuk main dalam bilik takmo keluar.. Hahaha... Dan2 laaa mak diorang pun rasa cam takmo keluar bilik gak..

Tapi best laa orang mai raya reramai kan dari raya duk saja kat umah tak tau nak buat apa.. Baru laa raya rasa happening giler yer dak?

Selamat Hari Raya dari kami satu keluarga...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails