EESYA

AARIZ

Monday, September 7, 2009

Chi Chi ooo, Momot, Emokkk

Kisah 1

Lokasi : Pak Hussein Tom Yam

Aku: Eesya duk sini diam2 dengan maktok dgn umi ok.. mama nak gi shi shi oo jap.. (shi shi oo = kencing...bahasa maira)

Eesya: *buat tak peduli..merepek meraban nak duk atas meja

Aku: * Bangun, Jalan menuju ke toilet.. Lepas 5 langkah..

Eesya : MAMA!!! CHI CHI OOOO!!! (kuat giler ok...)

Aku: * tersadung langgar bendul..pandang kiri kanan..dalam hati..(fuhhh..nasib baik org tak faham shi shi oo tu apa...bagus gak pakai bahasa kod nih...)

Maktok dan umi : Hahahaha (suka hati ler tu gelakkan aku...cisss)

Kisah 2

Lokasi: Daniel Collections


Umi: *Keluar dari fitting room tersngih2 rasa lawa try baju raya baru..

Umi: Eesya...Umi cantik tak? lawa kan baju nih? Kata, Umi Cantik!!!

Eesya : UMI MOMOT!!!~ (Umi comot!!!~)

wahaha..padan muka...gelakkan aku lagi tadi...

Kisah 3

Lokasi: SSL Traders Hotel, Taiping

Acu : Sedapnya aiskrim ni...

Aku: Eesya, makan aiskrim ni.. nanti acu makan habis..

Acu: Sedapnya aiskrim!~

Eesya : Aisklim...Emokkk!! (aiskrim, gemukkkk!!)

Hahahaha.. Sekian..


Budak eesya yg rasa lawa pakai gelang banyak2.. Mask juga leh dipakai sebagai penutup kepala di kala hujan yer encik2... :p



4 comments:

  1. fuh.. lepas ni nak prektik laa kat opis.. nak cakap kat akak HR .. nak pi shi shi.. hahaha.. nih.. anak hang tu pakai mask buat cekup kaa..

    ReplyDelete
  2. julie ~ takpe..gelak golek2 tak membatalkan puasa.. :p

    riezal ~ hang nak pi toilet pun kene report kat kakak HR ka? dia pakai mask untuk lindung kepala dari hujan..hahaha

    aien ~ nanti ajar mukhlis ok..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails