EESYA

AARIZ

Sunday, November 29, 2009

Sale.. Sale.. Sale..

Skrg ni merata-rata sale sempena krismas la.. year end sale ler.. macam2 ler sale..kadang2 bila time sale gini, kita shopping.. mmg akan menjimatkan duit kita..sbb memang betul harga bende murah.. tapi kadang2.. sebab harga bende murah, maka kita akan overspend.. yer dak kawan2? hahaha.. mesti yer punya ler..

walaupun saya tidak berapa shooping sejak dua menjak ini, tapi bila sale..darah akan rasa cam naik ke kepala.. jadik bengang2.. pening2.. bengong2.. semua ada..sebab nak memenuhi keinginan membeli tu...cumanya.. saya rasa sedikit pelik...

1) apersal kalau untuk baju anak.. rasa cam murah jer.. tapi kalau nilai yg sama untuk beli baju sendiri, rasa cam mahal? padahal baju anak tu, kain tak sampai pun satu meter setengah..

2) apersal kalau kasut anak, seratus 2 ratus cam takde bende.. kasut mak rm50 pun rasa cam tak berbaloi...

3) apersal kalau beli barang2 berkaitan anak, semuanya adalah keperluan.. tapi barang mak yang keperluan pun, rasa cam takpe.. kemudian nanti pun leh beli.. no harm ler beli lambat skek..

apakah aku ini?

p/s: mybbstore buat sale bende alah ni kan.. aku baru beli 2 minggu camtu kat toys r us.. mmg harga lebih rm100 dari sini.. so pengajarannya... jadik beli ler time sale..

http://mybbstore.com/webshaper/store/viewProd.asp?pkProductItem=2055

2 comments:

  1. adoi
    aku pon mcm hg la bila time sale tu mcm2 dok jadi kd aku...
    dengan pening+tensen sebab xdpt beli brg idaman haha.....
    skg dh start yes!
    jum shoping!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha.. jom2 intan.. akunya episode akan to be continued time krismas nanti.. kekekeke

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails