EESYA

AARIZ

Tuesday, December 20, 2011

My Cutie Pie!~

Semalam tetiba mama tertengok balik semua video Eesya masa kecik2.. Dari hari kelahiran dia kat Lam Wah Ee Hospital, sampai ler masa vacation kat UK in July 2011.. Sangatlah tidak percaya yang Eesya dah membesar dengan jayanya selama 3 tahun 11 bulan ni...

Dari sepanjang 50cm, Eesya dah 100cm tinggi dia skrg nih... Dari tak reti cakap apa2, sekarang dah cakap macam-macam.. Bila tengok balik video tu semua, rasa macam betul ke aku yang melahirkan, membesarkan dan mendidik Eesya sampai jadi sebesar dan sebagaimana dia hari ini...

Budak Kerut umur sehari..

Anak manja mama masa 8 bulan..


14 months kat UK..


3 years plus..

Ya Allah... Kau telah kurniakan aku sebesar-besar kebahagiaan di dunia ini dengan menganugerahkan anak ini kepadaku Ya Allah.. Alhamdulillah..

3 comments:

  1. uhuhuhuh...syahdu jugak membaca entry nih...dah besar dah anak2 kite ye mash..(kita makin tuaaaa...)

    ReplyDelete
  2. comei essya...sebak bila tgk gambar2 masa kecik dan compare gini kan, x ternilai anugerah Allah ni, harta kita dunia akhirat...

    ReplyDelete
  3. wani ~ haaaaaaa... mmg aaa.. rasa cam sangat sebak tgk dia dah besar camni skrg.. ko laa tua.. aku muda remaja lagi.. hahahaha

    nik ~ yup.. moga2 membesar menjadi insan berguna dunia & akhirat..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails