Thursday, March 1, 2012

Peel mengandung kali nih..

Dulu masa mengandung kat Eesya, asik sakit, muntah, sakit, muntah.. Masuk spital 3-4 baru laa bebetul bersalin.. Masa tu mmg rasa serik dah nak mengandung.. Tapi Alhamdulillah masa bersalin dipermudahkanNya.. Sakit dalam sejam suku jer terus Eesya dah keluar..

Tapi masa tu takde ler rasa ada peel yg pepelik sangat.. Cumanya aku sangat suka gelak.. Org buat kelakar skek2 pun aku gelak lelebih.. Padahal takde ler kelakar mana sangat pun.. Sampai ada opismate aku tego sejak pregnant apsal asik suka gelak jer.. Hehe..

Tapi yg kali ni, ada beberapa benda yg aku sendiri rasa peel yg agak bukan kebiasaan aku, tapi jadi kebiasaan pulak masa pregnant nih..

1) Minum air sejuk tak bleh guna mug.. Nak jugak kena guna gelas.. Tatau apsal.. Mesti baby esok beso jenis ikut protokol kot.. :p

2) Tak suka mandi.. Malasnya laa rasa nak mandi.. Kadang2 tu diam2 jer skip mandi malam.. Hahaha... Lepas tu insaf ler pulak sbb takut nanti dapat anak tak suka mandi.. Kakakaka

3) Suka makan asam masa 1st trimester sampai tetengah 2nd trimester.. Pastu tgk asam pun tak lalu..

4) Sangat sangat sangat suka makan seafood... Tak kira laa ketam ke, udang ke sotong ke... Memang membuka selera betul..

Tu jer ler kot.. Baby dah 35 weeks.. Tapi aku doa bagi keluar awal tak yah ler tunggu 40 weeks sbb sangat tak larat dgn keje dan nak bawak diri yg makin berat cam penguin dah rupa.. Hehe..

1 comment:

  1. mmg lawak la peel ngandung hg ni mash... hehe...aku rasa aku cm biasa ja xd apa y berubah sgt, yg ketara hanyalah penambahan berat badan yg super mendadak. heheh. bdw dah 35 week! wow a month to go or less ! smoga dipermudahkan utk kita semua :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails