Friday, February 11, 2011

Eesya and Aish....

Aish ni anak Kak Uya... Kak Uya tu adalah anak mama aku yang bongsu... Kitorang duk umah sebelah-menyebelah.. Kecik2 dulu memang aku duk umah mama masa mak pegi keje... So kitorang agak close jugak laaa... Pernah gak dulu masa tunggu SPM, Kak Uya rekemen aku keje kat company dia...

Sekarang masing-masing dah kawen, dah ada anak... Hehe.. And anak-anak kitorang pun agak ler kerapatan.. Walaupun Kak Uya dah pindah ke KL, bila dia balik Penang jer, aku dengan Eesya akan excited gila2 nak pi jumpa si Aish ni...

Aish sangat comel dan hensem... Rasa cam nak geget2 jer pipi dia sebab ada kaler pink cam pakai blusher..


Ni masa Aish below 1 year... Tak ingat berapa bulan..
Eesya pun baru setahun lebih masa ni...


Ni baru2 ni masa Aish dengan Kak Uya balik duk Penang lama skek...
Kemain lagi anak dara aku duk memeluk anak teruna orang.. Hehe



Aish buat gaya merempit... Hahaha



Aish posing cute.. Kalau suh posing cute jer, mesti kepala dia lentuk cam tu.. Haha.. Comel sangat...


Aish dengan Eesya tengah main kat umah maktok...


Ni Eesya pulak hijack kereta dengan bear si Aish kat umah tok mama..

Aish nak masuk 2 tahun dah lagi beberapa hari ni... Happy 2nd birthday Aish! Semoga membesar menjadi anak yg soleh dan hensem.. Hahaha


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails